torsdag 4 oktober 2007

For upp..

..ur sängen halv åtta i morse.. Första tanken var: Jag har en häst.
Andra tanken: Jag ska träna upp en häst till tävlingskondition och starta honom.. Hjälp!!

Jag har ju alltid skruttat runt med andras travare och aldrig behövt bry mig om saker som försäkringar, inköp av utrustning, foderstater osv..

Tack och lov att jag har en duktig tränare som kommer att snegla mig över axeln och sparka mig i baken när det behövs :-)

På måndag ska han hämtas hem, min häst... :-)

5 kommentarer:

Järnladyn sa...

Åh, vad roligt att läsa! Grattis och ett stort lycka till med utmaningen att få fram en riktig vinnarhäst!

Det är nästan så man börjar tro på det där att om man bara vill någonting riktigt mycket så går det också vägen... :)

Fian sa...

Tack!

Det ska bli jätteroligt att träna upp honom och förhoppningsvis komma till start :-)

Anonym sa...

"förhoppningsvis"?! Du inser väl att det inte bara är tränaren som kommer sparka dig i baken? ;)

Kikki sa...

Jag ska sparka hårt!!!

Anonym sa...

sicka stalltips man kan få nu då