tisdag 23 oktober 2007

Kikki..

lyckades ta några trevliga bilder på Nurre och mig idag.. Inga ridbilder tyvärr för vi hade redan klarat av träningen men däremot några som jag tycker visar på vänskapen som växer fram här nu =)
(Klicka på bilderna för att se dem lite större)

Får jag lukta lite där på dig matte?...
Du har inget gott nånstans?...

Jag är större än dig...

Har du släppt mig nu? Klia lite till bara..
Ok.. Nu drar jag!! Det luktar hö där bortifrån..




Jag är glad att Kikkilii är här.. Känns som om jag verkligen vill ha henne nära och ha koll på henne nu.. Jag finns här 24/7 min bästa vän!! Det vet du! *styrkekramar*

5 kommentarer:

Kikki sa...

Du visade mej vad en vän är för dej igår.....att du så snabbt tog dej dom 10milen upp till mej det betydde massor!

Ikväll är jag så glad att jag bestämde mig för att åka ner till staun och dej min "bästis". Fast att jag är ganska tyst och fundersam så vet du att jag tycker det är underbart att vara här.....

Älskar dej och är så glad att du finns i mitt liv, jag hade inte klarat detta utan dej!

Anonym sa...

KraaM mina vänner! Önskar bara att tiden sprang lite fortare för er tills allt löst sig!

Anonym sa...

hmm... din klocka går fel... men på söndag går den rätt igen =)

Anonym sa...

Jag längtar tills jag får träffa din ståtliga man =)

Anonym sa...

Jag längtar tills jag får träffa Nurre! :D