tisdag 26 februari 2008

Pip..

I morse när jag hade vinkat av sonen vid skolskjutsen så kröp jag ner under täcket igen och tänkte vila vidare..
När jag låg där så började jag höra lastbilspip.. Trodde först att det var i mitt huvud det pep men smög upp ändå och kikade ut i trädgården.. Och där stod den..



Jag visste inte att de skulle komma.. Tänk om jag hade suttit på toaletten.. hade jag sugits bort då? Undrar om sopbilen kommer snart också.. det händer så mycket här på landet..
Jag behöver nog sova en stund till verkar det som..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är charmen med att bo på landet.

Annah sa...

hmm... ja tänk om du HADE sugits ut?? hmm.. då hade du luktat skit å haft massa brunt under naglarna.. HIHI
*pustar ut*
Skönt att du inte satt på dass!!!!
Nog för att jag tycker om dig, men jag ser helst att du inte kommer hit å luktar skit... Det e så jobbigt att hålla andan... ;)