lördag 26 april 2008

imponerad

Idag har Jusettes Holländska ägare och jag haft roligt vill jag lova.
Vi tog ner henne till hans ställe för att köra!
Gerben började med att tömköra henne och redan där tappade jag hakan..
Hon lydde minsta röstkommando från honom och han rörde knappt tömmarna..
Alla gångarter i lugnt och ökad.. Halt framåt, halt igen, trav, galopp.. Höger och vänster.. Knappt några ledande tömtag ens.. Jag såg ut såhär :-O

Sen racade vi runt lite i den stora hagen med vagnen.. Jusette älskade det! och jag med =)

Han fick lova att lära mig Holländska för det förstår hon tydligen alldeles lysande =)
Efteråt blev det kaffe med Gerben och hans gulliga fru och massa prat på Svenghollska *S*
Härligt!!





2 kommentarer:

Kikki sa...

HÄFTIGT!!!

Anonym sa...

Vilken läckerbit! Den fyrbenta alltså ;)

Det ska bli kul att höra dig traggla gångarter och kommandon på holländska :D ;)