torsdag 29 maj 2008

Sådär..

Nu har jag klarat av tre dagar på det nya jobbet..
Två veckors introduktion har jag och det behövs!
Det är verkligen mycket att ta in och lära..

En hel del sitter där ju redan då jag har jobbat inom vården i många år men jag kan lova att det är speciellt och väldigt omfattande att jobba på en akutmottagning.
Jag är bra mör i knopp och kropp när jag kommer hem men det är så intressant och roligt så jag längtar till nästa dag ändå =)

Lite speciella arbetstider med då vi jobbar alla tider på dygnet. Dagar, kvällar, nätter, helger..
Nu i helgen ska jag jobba kväll och natt. Det ska ju definitivt bli spännande.

Så, jag har mitt drömjobb, min drömman, mitt drömställe och min underbara unge.. Ibland är det bra att vara jag =)

Sen finns det fortfarande sorger, bedrövelser och sånt i mitt liv men för en liten stund så trycker jag undan dem för att få njuta lite av allt bra som händer just nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde din lilla gyllene drömhäst! ;)

Bara njuuuut! Du förtjänar din medvind!

Annah sa...

Jag är såååå glad för din skull!! Förstår om du inte tycker tiden går fort nog... Tomorrow tomorrow u f**k him tomorrow!!! hihi

Det va så kul å höra din röst idag, nu har den Fia som jag lärde känna för snart ett år sen kommit fram igen!!!
PUSSSSSS på dig yrväder!!!!!!!

ps vi saknar dig här på ön....