måndag 14 juli 2008

På gång..

I helgen blir det bilfärd upp till Dalarna.
Fiorella och lille Nougat ska upp till hingsthållaren och jag har blivit ombedd att åka med.
Tackar minsann inte nej till ett besök med övernattning hos en haflingeruppfödare =)

Ska flytta tillbaka Jusse till stallet nu i veckan också. Hon blir ju ensam kvar nu när de andra två åker så det är dags att integrera henne i den gamla flocken igen.

Helgen efter det så blir det en väldigt välbehövlig weekendresa med min M.
Jag är sliten som tusan efter allt och ser verkligen fram emot att få komma iväg några dagar. Är långledig från jobbet så det passar ypperligt.

Eftersom det står nån kombi och smyger vid min lada på natten så får storebror vara här och passa huset när jag är iväg. Undrar vem det kan vara...

Jobbet ja.. Jag trivs som fisken i vattnet! Längtar dit på mina lediga dagar!
=)

2 kommentarer:

Kikki sa...

Ja undrar vem det kan vara.....hmm

Hoppas ni får en underbar resa du o M iallfall ;-) Fast det vet jag ju redan att ni kommer att få!

Anonym sa...

Jag tror det är "Smygande Fisen".