tisdag 6 mars 2007

Ursäkta, förlåt..

Jag har varit borta ett tag..

Förkylningen slog till som en brännvinsfylla och den lilla del av hjärnan som inte har varit utbytt av snor har jag fått använda till andra saker..
Som tex att ta mig upp ur soffan, hitta till toaletten och sådana världsliga saker..
Nu har jag dock bara hostan kvar och det är dags att sätta fart här igen!

Ikväll ska jag hem till vulgomarmor på middag och vin så jag har nog en del att skriva om i morgon..


Förresten.. Fy fan vad jag är trött på män..
Konstigt att man kan bli det trots att man inte har någon..

Eller är det just därför..




Finns det inte någon för en rödhårig hobbit?

2 kommentarer:

Kikki sa...

Nu ser ni till o inte skaffa er en baksmälla som varar tills lördag!!!!

Anonym sa...

Jag är extra glad att du hittade till toaletten.. Tyckte det var kul när din son inte vågade gå in där efter mitt besök! Hahaa ;)