söndag 27 maj 2007

hmm

Eftersom jag inte får några kommentarer alls längre så gissar jag att det inte är några som läser här längre. Jag fortsätter skriva ett tag till ändå.





Idag verkar alla runt mig ha en dålig dag och de är kvicka att tala om det också. Ibland undrar jag om folk tror att jag är helt okrossbar och att jag klarar ta emot hur mycket som helst.
Tror de det så tror de väldigt fel.

Jag är jätteglad för mina vänners skull som får sitt drömhem!! Grattis till det!

Och så förstås, grattis lilla mamma på mors dag. Jag älskar dig! =)





6 kommentarer:

Kikki sa...

Jag läser.....varje dag!!!!
Puss på dej gumman

Anonym sa...

Jag hade en jättebra dag!!! :)

Ulf sa...

Om man skriver oftare så håller skaran av läsare i sig... :)
Nu är du igång igen. Hur går det med kebaberna nu för tiden?

Anonym sa...

Taaaack! :D

Fian sa...

Det ska finnas ork och inspiration till att skriva, annars blir det bara massa trista gnälliga inlägg just nu. Jag behöver lite positiv energi! =)

Ulf sa...

Du behöver mer fylla! :)