onsdag 23 maj 2007

ny bäbis



Har denna dagen bland annat innehållt.

I morse föddes årets andra föl som jag har döpt till My Caissier. En liten tjej som inte har koll på det här med att dia än så ikväll fick jag mata henne med nappflaska. Även om jag så klart vill att hon ska komma igång med det riktiga diandet så måste jag erkänna att det var en alldeles speciell känsla att få mata och kela den lilla räkan =)

Mamma Miranda är en social dam så hon hade inget att invända.

Annars har dagen mest spenderats på lasarettet. Inget jag vill gå in på men det är mycket stora saker på gång som kommer att kräva mycket men även tära hårt på familjen. I sådana här stunder är jag glad att jag tillhör en familj med otroligt mycket kärlek och sammanhållning. Vi grejar det här också!

Haddock kom ner idag. Återigen får han ställa upp och finnas för mig i en svår stund och han gör det utan att tveka. Jag kan inte annat än älska den mannen. Han fick förresten kela lilla My Caissier han också... (plus att han fick kela en viss Fia också ;))..





1 kommentar:

Kikki sa...

Måste se.....