tisdag 22 maj 2007

Igår..


tyckte jag att jag var smart som tog värktabletterna med jämna mellanrum vare sig jag hade värk eller inte.. Tänkte hålla värken borta så att jag skulle få en natts vettig sömn iaf. Hellre mosig i huvudet än tandvärk. Och visst fungerade det.
Jag knatade i säng relativt tidigt och somnade som en stock.. Någon timme.. Sen brakade det minsann loss!
Inte tandvärk då utan ett ordentligt åskväder!
Det slog ner i kranen utanför och i vattnet här i hamnen. Det blixtrade och dånade bra vill jag lova!
Tror klockan var runt halv fem när jag lyckades somna igen =( *S*
Så mycket fick jag för min strategi och jag var knappast pigg när klockan ringde halv sju..


Idag har jag suttit fölvakt i 6 timmar. det är ett trevligt jobb att sitta i skuggan och kela med Miranda..



Inga kommentarer: