måndag 3 september 2007

Tänker..

.. på hur snabbt det kan svänga..
Man kan gå från att må alldeles lysande till sorg och ledsamhet på nolltid.
Tvärtom också för den delen men det är nog inte det hållet som mina funderingar drar idag.

Själv har jag nästan planat ut nu efter en vinter och vår som frestat och testat min styrka mer än vad jag anser att jag förtjänar..
Ibland är jag rädd att jag verkligen har tagit skada och kanske tappat förmågan att känna..

Tänk om jag har blivit alldeles kall??

Jag vet innerst inne att jag är en känslomänniska och att mina tankar är obefogade.. Ändå så ploppar de upp då och då..

Sen finns det ju någon som jag blir lite varm av.. Det måste väl vara positivt??

Idag tänker jag dock mest på två vänner..

Efter en härlig helg hos Kikki så är det dags att lämna Niklas till sin pappa.. Niklas är inte alls pigg idag. Förkyld, hostig och täppt i luftrören.. Tur att vi har tid på barnmottagningen så de får lyssna och medicinera. Känns inte kul att lämna honom när han inte är pigg =(

Hans kommentar när vi närmade oss Ölandsbron vid hemfärden igår: "det känns inte alls bra att lämna Öland mamma.."

Vi trivs där båda två! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni vet att vi trivs när ni är här!
Love U

Anonym sa...

Kram