onsdag 19 december 2007

Snart ett nytt år..

Om ni tycker att jag blir långsam och konstig nästa år så beror det på mitt nyårslöfte..
Det som borde vara att jag aldrig mer ska ta ett bloss blir istället att jag ska tänka efter minst en gång varje gång jag ska agera eller säga något..
Det blir på bekostnad av en rapp käft men det ska förhoppningsvis rädda mig undan situationer som jag inte klarar att ta mig ur själv.

Det är alldeles för många som får rädda mig ur knipor alldeles för ofta och det måste bli ett slut på det.. Speciellt som jag verkar ha en inbyggd förmåga att såra de som verkligen bryr sig om mig.

2008 får bli ett tankens år och året då allt vänder..

Nu ska vi ta oss genom julen först och jag tänker tjuvstarta med mitt nyårslöfte redan nu..

2 kommentarer:

Kikki sa...

Nu kan jag ju inte låta bli att undra vad som hänt idag....herregud fia jag saknar dej förbannat mycket just nu!!! Vet du en sak.....det är nu idag 56, ja du läste rätt....FEMTIOSEX hela dagar sen vi sågs sist.......det är ju en evighet med tanke på att efter den 27januari 2007 så har det max gått 14 dagar mellan våra träffar.....

Jag vet att du är kär o galen och visst förstår jag att du inte har tid för mej.....men jag saknar dej iallafall så det så!!!!

Och du.....jag vill ha "min" Fia, så som hon alltid har varit=rapp i käften!!!! (annars är det inte Fia)

Å du....lova mej att verkligen försöka komma upp redan på fredag...Jag hämtar dej om det behövs det vet du.....Jag vill ju hinna träffa dej massor!!!
pusssssssssssssss

Anonym sa...

Du ska väl inte bli sofistikerad?! Är det verkligen Fian?! haha ;)