söndag 20 januari 2008

Det

är dåligt med nät här i lilla huset på prärien..
Det blir långt mellan uppkopplingarna och då prioriteras kanske inte bloggen..

På tisdag åker jag till öland och tjuvsurfar på Kikkis nät så då blir det nog en del bloggande =) och vin.. ;)

Det är som vanligt mer turbulens än lugn i mitt liv.. jag börjar inse att det är jag som är turbulent.. Det måste vara så för annars skulle det väl ha gett med sig?
Jag är glad att jag bor såhär för nu slipper jag människor.. Och det är definitivt rätt för mig just nu..

Jag behöver få vara eremit nu och försöka landa.. wroooomm......

3 kommentarer:

Kikki sa...

Imorgon är det måndag...sen är det TIIIIIIISSSSSDDDDAAAAAGGGGGGGG!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Ha en häärlig tisdag (onsdag?, torsdag?...) vänner!!
Kanske får vi snart komma och hälsa på på prärien me?
Puss

Anonym sa...

hörde den glada nyheten!! Sååå kom hit nu ditt lilla träsktroll så vi kan kramas!! å skulle vi nu inte synas så kan kikki krama dig från mig!