fredag 25 januari 2008

Efter några dagar på Öland så är det dags att styra hemåt.. Jag får Kikki och barnen med mig ner till Karlskrona över helgen och det känns bra!

Det har varit bra dagar det här.. Onsdagen klarades av trots att den var tung, nervös och besvärlig. Nu väntar vi och håller tummarna att rätt beslut ska fattas. Det kändes bra att vara med och stötta genom den dagen. En självklarhet helt enkelt som jag tappade bort ett tag.

Det har varit underbart att få träffa Kikki, Annah, Tobbe, Linda och alla barnen.. Det är skönt att veta att vänskapen består trots min bortavaro som jag egentligen inte har några ursäkter för.

Ikväll ska vi hämta hem Niklas.. Han är helt toppad över att få träffa kikkis barn igen och så har han ju sin hockeyträning i morgon.. Den är han eld och lågor över. Känns så rackarns bra att han äntligen har kommit igång med något! =)

Så.. Nu återvänder jag till mitt nätlösa lilla hus på prärien.. Både skönt att komma hem, ändå inte.. Ibland är det skönt att få fly en stund och även om ångestklumpen i magen har varit mycket kännbar dessa dagarna så har mina vänner lyckats trixa bort den emellanåt..

Segla lugnt!

2 kommentarer:

Kikki sa...

Ojjjj, vilken massa tid vi kommer ha till att prata med varann i helgen!!!

Anonym sa...

vänner försvinner inte trots att man stöter bort dom... de håller sig kvar och väntar på tillfället att komma nära igen.

Puss på dig och välkommen tillbaka Fia!!!