torsdag 6 mars 2008

Mardröm...

Och en återkommande sådan har jag drabbats av..
För två gånger är väl återkommande?

Nåväl.. I den här hiskeliga drömmen så sjunger jag solo.. I ett fullsatt TAR.. OCH åker konståkning iförd suspekt klädedräkt... Tillsammans med LARRY PILUT!!! Allt på en gång..
Vad är nu maran i detta kan man undra?

För det första.. Jag kan inte sjunga..
För det andra.. Man kan inte åka konståkning i replica och oanständiga stövlar..
För det tredje.. Jag kan inte åka konståkning alls.. Kan knappt åka skridskor tror jag..
För det fjärde.. Pilutten skulle inte orka lyfta mig.. Han skulle skada ryggen och det vore väldigt obra.. Hela staun skulle hata mig..
Nu tror jag iofs att Mr Pilut fixar några sköna konståkningsmoves men det är att föredra om han låter bli sådana nu och ägnar sin skridskotid åt massa vackra assists och skott på mål istället..


Tror ni jag har fått någon kval-bacill? En elak sådan kanske?




That´s the spirit Mr Pilut!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hm... En Fia iförd replica och oanständiga stövlar låter inte som någon mardröm för mig.... snarare en ljuv, våt sådan.... ;)

Fian sa...

Tror det har vrängt sig om man ser det som en våt dröm..

Anonym sa...

Och är mr Pilut skadad i ryggen så vet vi varför..

Kikki sa...

Typiskt dej....