torsdag 15 februari 2007

Arrghh det kryllar av datorer =(

Nu har jag ägnat två dagar åt vulgomarmors datorer..
Jag tänker inte kommentera det mycket mer än att det finns ingen människa född som är så oteknisk som allas vår marmor..
Datorer, mobiltelefoner, glödlampor och toasitsar är ett urval av saker som jag meckat med hemma hos henne.
Jag funderar allvarligt på att åka hem till henne och byta ut alla datorer och telefoner mot leksaksditon..
Vi hade konferens på skype på kvällen Vulgomarmor, datanörden och jag. Kan ju tala om att det blev inte mycket vettigt sagt.. Härligt tramsigt!

Igår var det alla hjärtans dag och jag fick två mailpussar från Haddock!!
Undrens tid är inte förbi!! =)
´ ´

Mer pussar till Fian!!

3 kommentarer:

Kikki sa...

Puss på dej Fian!

Anonym sa...

Ditt liv har blivit fyllt av innehåll sedan du blev med din marmor.
/Marmor

Ulf sa...

Tycker du jag pratar mycket i mobiltelefon?