fredag 9 februari 2007

öl, hårdrock å kebab!

Eftersom hela dagen igår gick åt till ingenting (förutom att tvätta kängor.. De blev fina!) så tänkte jag skriva lite om kvällen istället..

Halv åtta ringde datanörden.. "Nu är vulgomarmor på väg hit. Kan du komma du med?"

Först trodde jag att han skojade för deras möten brukar ju vara av det mer fysiska slaget och det vill jag inte medverka i om jag slipper, men så var inte fallet igår. Vi skulle dricka öl, lyssna på hårdock och prata.

Jag blev hämtad av vulgomarmor och hockeyspelaren. Hann inte ens duscha utan åkte iväg i joggingbyxor och luvtröja.

Massa öl bev det, ännu mer hårdrock och en hel del prata..

Väldans vad intelligent man är när man har fått i sig lite.. Man är ju smartast i världen!
Tror vi löste alla problem som existerar hos oss tre och det vill inte säga lite.. Konstigt att så perfekta människor som vi kan ha så många aber i våra liv..

Vulgomarmor blev jättesömnig så henne bäddade vi ner nån gång runt halv tre tror jag.. Datanörden och jag är ju outtröttliga när det gäller öl och hårdrock så vi fortsatte headbanga fram till kvart över fyra. Taxin snodde mig på en hel hundring.. Kan det vara riktigt tro..


Och nu till den stora frågan.. Hade jag någon kebab med mig hem??

Japp!





Saknar Haddock idag...

10 kommentarer:

Kikki sa...

Smakade kebaben bra?

Anonym sa...

Varför lät du mej stå i mörkret med byxorna nere???

Fian sa...

Vulgomarmödrar klarar sig själva!

Anonym sa...

Hockeyspelaren?! Med knullstolen?! Du lät väldans pigg idag. Hade nog kunnat klämma i dig lite med alkohol igår tror jag.. Moooahahahaaa ;)

Anonym sa...

Men det kostar ett par revben!

Fian sa...

Japp he´s the one! =)


och marmor.. Det är svår att knäppa byxorna.. jag vet!
Men ibland måste man..

Anonym sa...

Bilden på mej och knullstolen finns i Suddenly i Karlskrona :-) På den bilden är byxorna - det är samma - ordentligt uppe och knäppta!

Anonym sa...

.. och som vi säger:
A marmor has to do what a marmor has to do.

Ulf sa...

Alltså va fan, nästa gång kan ni väl ta lite bilder!!!!

Kikki sa...

håller me canis lupus!!!