onsdag 7 februari 2007

Sådär tror jag..

Nu har jag med riklig hjälp av gode vännen fått igång det här tror jag.

Ja jag tänkte väl mest presentera mig själv och min blogg lite..

Fian kallas jag för av mina vänner, 32 år och lite till, bor i en hamn i lilla byhåla, Har en son på 7 år som är hos mig varannan vecka.

Har även en något (en skitsailor.. Jag tror jag älskar honom ) som jag träffar emellanåt. Han har mage att jobba på andra sidan klotet så mestadels är jag dock sexuellt frustrerad. hahaha.

Min hobby då.. Hästar!
Sköter och tränar en hel drös travhästar och det är så jäkla kul!
Jag älskar att rida och köra och framför allt att åka på tävlingar på olika travbanor i landet.
Kommer förstås att skriva om det här när det är något på gång. Om vi har hästar till start och så.


Jag kommer att skriva om allt möjligt. Det som känns aktuellt för stunden.


Jo! Jag har en vulgomarmor med =) Min bästa vän ju!
Hon kommer nog att nämnas en hel del här för när vi kommer ihop oss så händer det alltid något..


Hej hopp!



4 kommentarer:

Ulf sa...

vulgomarmor...? är det hon som skjuter fiskmåsar med AK-47 Kalashnikov i baginbox-rus? :)

Anonym sa...

Jag älskar att vara en vulgo-marmor:-)

Anonym sa...

Välkommen in i blogg-galenskapen! Här är det så myssigt och kull ;)

Puss å kram :)

Anonym sa...

Förresten så länkar jag till dig nu. Glömde skriva det..