torsdag 8 februari 2007

Men vad i h-vete

Vad är det för mening med detta snöandet nu då?
Jag vill inte ha massa snö! Det är kallt, blött och halt.. usch!
Trodde vi skulle slippa skräpet denna vintern..


Mitt stora dilemma för dagen är mina vinterkängor..
Hade dem i stallet en dag och ville inte ha dem stående leriga inne i lägenheten efteråt så jag ställde ut dem på altanen. Nu är de inte bara fulla av lera utan även fyllda med snö.
Tror dagens experiment får bli att köra vinterkängor i tvättmaskinen.. Återkommer såklart med resultatet av detta otroligt intressanta test.. (och ja jag ska spola av leran först)


Det är över en vecka sen jag blev ensam här i hamnen.. Tiden knatar på ganska bra faktiskt!
Hoppas våren hinner komma före Haddock så vi kan promenera i slottsparken Hrrm.. =)
Gummistövlar och parkas var iofs ett bra förslag..

Slutligen:
En nyligen gjord vetenskaplig undersökning bevisade att kvinnor tycker om olika manliga utseenden beroende på var de befinner sig i menstruationscykeln.

När kvinnor har ägglossning tycker de om män med kraftiga, maskulina drag.
Däremot, när kvinnor har PMS så föredrar de män som är dränkta i bensin och antända, med saxar instuckna i ögonen och en brandyxa i ryggen.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar din vetenskapliga undersökning! Hahaaa

Anonym sa...

jag gillar dig men det vet du

/ols