söndag 25 mars 2007

Have a little patience..

Patience-Take That






I´ll try to be strong
believe me
I´m trying to move on
It´s complicated
but understand me..






Cause I need time
My heart is numb, has no feeling
So while I´m still healing
Just try..
To have a little patience..











Cause the scars run so deep
I´ts been hard
but I have to believe..


Have a little patience..









Tack AnnaPanna för att du oförtrutet finns där för mig..
Du har varit och är min klippa genom denna krisen.
Lyssnat, tröstat och gått bredvid hela tiden..
Ibland gått bakom och puttat på lite..
*
Tack Haddock som utan att tveka har funnits där för mig..
Det tog inte många timmar innan du var här och jag behövde dig så mycket då.. och gör än.
Du är underbar när det väl gäller och din famn är trygg för en hobbit..
*
Tack mamma och pappa för dygnet-runt-support!
Ni borde ha guldmedaljer som stekplåtar för att ni orkar med mig!
Älskar er!
*
Tack alla andra som pushat, stöttat och tröstat..
Ni vet vilka ni är =)
*
Det är långt kvar men det går steg för steg tack vare vänner som er!


4 kommentarer:

Kikki sa...

Nu sitter ja här med tårar i ögonen igen.....

Anonym sa...

Du är en mycket liten stor modig tjej. I love you! /Vulgomarmor

Anonym sa...

Instämmer med föregående. Både tårar och I love U! Om jag kan garantera att jag inte är magsjuk, får jag krama dig då? ;)

Fian sa...

Klart du får =)

Men jag vill ha garantier på att du är spyfri först *S*