fredag 14 mars 2008

Joe Labero..

Var med sin show i Karlskrona ikväll.
Sonen och jag fick chans att gå och titta. Utsålt, 2000 biljetter.
Det är andra gången jag ser Joe Labero utöva sin magi här i stan och jag rekommenderar er att gå och se honom om ni får chansen. Man blir hänförd varesig man vill eller inte. Sonen levde sig in fullständigt i showen och satt ganska ofta med öppen mun och stora ögon.
Efter showen så var vi framme och fick autograf och lilleman fick sitt kort borttrollat och framtrollat igen. en halvmeter från min häpna sons ögon.. succé! =)


Förresten... Crap vad snygg han är!

Några bilder såklart..

Signerar sonens kort..


Rätt stavat? Japp!


Hans urcharmiga medhjälpare på scen..

Jag vill också ha en brittisk butler!

You there.. ;)






Sist men inte minst.. KHK vann över Göteborg med 13-1 ikväll.. Känns som om de har bestämt sig ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Får hoppas att lilleman inte trollar bort sin mamma nu.