tisdag 11 mars 2008

Positiva saker..

-I morgon kommer reportaget i Allas veckotidning! Spännande..!
Fick en kommentar här i bloggen som jag blev snopen, jätteglad, stolt och peppad av.
Har minsann varit lite nervöst. Även om jag inte förväntar mig någon större reaktionskaskad så är det ändå en stor veckotidning min slitna nuna och mina tankar syns i.. Kommentaren här i bloggen gjorde mig väldigt mycket lugnare.

- Jag har min lille skrutt hemma! Huset ser ut som något Nato använt för provbombning, vi tjafsar och smågnabbar.. Den ungen vet hur man trimmar sin mamma =), men rackarns så gott det är att ha honom här. Han har en humor som jag tror är svårt att hitta hos åttaåringar i gemen så vi skrattar minst lika mycket som vi kivas.

- Jag kan nog köpa mig en liten billig bil verkar det som! Letar febrilt nu.. Vet ni någon så skrik!

- Jag har en hel skock med nära och kära runt mig som faktiskt bryr sig!! I allt elände som har hänt så har jag tappat bort mitt sprudlande jag lite.. Tack! för att ni rotar fram mig ibland =)

- Jag började skriva igår.. Det blev nästan 9000 tecken och då har jag knappt börjat.. Som en del av er vet så är det inte bara olyckan som är värd att sättas på pränt i mitt liv. Även om det är den som är aktuell nu i dessa dagar.

- Jag har ett underbart hem.. Jag älskar verkligen lilla huset på prärien! Luften, djuren, vedspisen, omgivningarna.. En lisa för själen!

- Våren är ju på gång! När solen tittar fram så blir jag varm i hela kroppen!

Det finns bra och positiva saker hos mig! bara det att det är de tunga som ibland måste komma ut..

(favorit i repris.. Min son vet verkligen hur man surar med finess!)

Inga kommentarer: