söndag 9 mars 2008

Juzette..


Det är en mörk och konstig bild, jag vet.. Men jag ville ha med den ändå.. För vem kan motstå ett litet blont troll?




Har spenderat ett par timmar borta i grannstallet ikväll.. Det ger mig lugn, glädje, energi och kraft att vara bland hästar.. En härlig känsla av harmoni och en sorts fristad i all stress.. Jag är inte lycklig utan hästar i mitt liv.. Så är det bara!

Jag vet att Ni förväntar Er att jag ska fortsätta spinna på allt som snurrar i mitt liv just nu men idag orkar jag inte skriva om det.. Det räcker för nu..

Sen vill jag tillägga att kvalserien började lysande för KHK idag.. 12-1 hemma mot Tyringe känns nästan tramsigt.. Ska det vara så stor skillnad i en kvalserie? Borde inte lagen vara hyfsat jämna där? Oavsett så är det en dunderstart.. Hoppas verkligen att de får ta klivet upp i år!

Nåväl.. Min nattlige konståkningspartner fick näta idag.. Lycka!

Över och ut...

Inga kommentarer: