tisdag 11 mars 2008

Kanske kanske..

Har sovit lite mer i natt.
Känner mig ändå helt slut. Tror verkligheten är på väg ifatt mig nu och jag blir totalt slutkörd av det här.
Vaknade, eldade igång vedspisen, väckte lilleman, frukost, morgonbestyr och så iväg med skolskjutsen..
Sen kröp jag ner under täcket igen. Hann nog ungefär precis somna när Annah ringde och väckte mig igen.
-Jag har ett nummer som du ska ringa sa hon.

Numret går till någon som håller på att ta över ett företag inne i stan. Han behöver anställa en..
Inte alls många timmar i veckan i början. Passar mig utmärkt för att dra igång på heltid direkt nu skulle förmodligen bara generera en ännu längre sjukskrivning. Min axel är inte alls kry än..

jag ringde honom, pratade, skojade lite.. Han bad mig att skicka ett mail och så skulle han ha mig i åtanke när han bestämmer sig..

Håll tummarna nu hörni!! Det är ett jobb som jag själv känner skulle vara hur kul som helst!

3 kommentarer:

Kikki sa...

*håller så hårt så knogarna vitnar*

Anonym sa...

Jag håller tummarna stenhårt, det vet du! :)

mamman sa...

ja med!!!